Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh..

Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh.. - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh..
link : Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh..

Baca juga


Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh..


Sebagaimana yang tersebar dalam grup whatsapp dan media sosial, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom dilaporkan hadir dalam satu program "sessi teh tarik Akta 355" di Malaysia Hall, London pada 27 Disember, baru-baru ini.

Turut diajak "ngeteh" bersama dingin salji di kota London itu ialah Ahli Parlimen Kuala Nerus, Dr. Khairuddin Aman Razali yang juga merupakan Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat dan Ahli Jawatankuasa Majlis Syura parti Islam itu.

Mengapa sampai ke London membawa perbincangan Akta 355?

Apa kaitannya orang-orang Melayu di London dengan akta 355?

Malangnya, bersama gambar-gambar yang turut tersebar, khabarnya "sessi teh tarik" di kota London itu hanya mencatat jumlah kehadiran yang kecil saja.

Kenapa tidak pernah diadakan "sessi teh tarik" membincangkan akta yang sama di dalam negara atau di Jerai yang merupakan kawasan Parlimen Jamil Khir sendiri?

Adakah semua orang dalam negara sudah faham mengenai Akta 355, lalu tidak perlu diadakan sessi dialog atau kerana teh tarik mamak di sini tidak sesedap teh tarik di kota London?

Lagi persoalan yang dibangkitkan sila lihat di SINI


Demikianlah Artikel Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh..

Sekianlah artikel Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amboi! Jauhnya Jamil Khir Pi Minum Teh.. dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/12/amboi-jauhnya-jamil-khir-pi-minum-teh.html

Subscribe to receive free email updates: