SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini

SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini
link : SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini

Baca juga


SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini


Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung #skandalAzmin68054, yang merujuk skandal tanah Paya Indah Wetland, Jumaat ini.

Pengasasnya, Badrul Hisham Shaharin berkata, laporan akan dibuat di pejabat SPRM Putrajaya kira-kira jam 3 petang. Sebelum itu, katanya, SAMM bersama sekutunya yang membentuk pasukan khas isu #skandalAzmin68054 akan melancarkan buku (booklet) berkaitan isu berkenaan di pekarangan pejabat SPRM. Jelas beliau, buku itu mengandungi 85 peratus dokumen bukti berkaitan, fakta dan kronologi penyalahgunaan kuasa Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sejak mengambil alih pentadbiran Selangor. "Buku ini akan disasarkan kepada pegawai kerajaan, kepimpinan Pakatan Harapan (PH) khususnya PKR dan rakyat Selangor," katanya pada sidang media isu #skandalAzmin68054 di Dewan Restoran Amjal, di sini, hari ini. Ditanya kenapa SAMM memberi tempoh tujuh hari kepada Mohamed Azmin dan pentingnya menyediakan buku itu, beliau berkata, pihaknya sengaja mahu mengingatkan beberapa isu seperti aduan rasuah seks dalam pejabat Menteri Besar sebagaimana didedahkan Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli. "Apa kesudahannya? Adakah Rafizi membuat aduan kosong atau aduan disapu di bawah karpet?" soal beliau. – MalaysiaGazette


Demikianlah Artikel SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini

Sekianlah artikel SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SAMM Akan Buat Laporan SPRM Terhadap Azmin Jumaat Ini dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/08/samm-akan-buat-laporan-sprm-terhadap.html

Subscribe to receive free email updates: