Harga petrol, diesel turun tengah malam ini

Harga petrol, diesel turun tengah malam ini - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Harga petrol, diesel turun tengah malam ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Harga petrol, diesel turun tengah malam ini
link : Harga petrol, diesel turun tengah malam ini

Baca juga


Harga petrol, diesel turun tengah malam ini

MALAYSIAKINI



Berkuatkuasa tengah malam ini, harga bahan api di peringkat tempatan menurun secara menyeluruh.
Menurut kenyataan dalam akaun KPDNKK-Laman Rasmi di Facebook, harga runcit petrol bergred RON95 dan RON 97 turun sebanyak 10 sen menjadikan masing-masing pada paras RM2.11 dan RM2.39 seliter.

Manakala harga runcit diesel pula berada pada paras RM2.08 seliter berikutan penurunan sebanyak enam sen.

Harga bahan api kini ditentukan dengan menggunakan sistem harga siling mingguan yang diumumkan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Hamzah Zainuddin.



Demikianlah Artikel Harga petrol, diesel turun tengah malam ini

Sekianlah artikel Harga petrol, diesel turun tengah malam ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Harga petrol, diesel turun tengah malam ini dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/05/harga-petrol-diesel-turun-tengah-malam.html

Subscribe to receive free email updates: