Judul : Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
link : Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
BERNAMASyarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) hari ini memaklumkan terdapat sedikit kelewatan untuk pengeluaran bil air bagi bulan Januari.
Dalam satu kenyataan hari ini, Syabas berkata mulai Januari tahun ini, pelanggan akan menerima bil air melalui perkhidmatan pos atau e-mel berdasarkan pilihan pelanggan dalam usaha syarikat itu
untuk memberikan perkhidmatan pengebilan yang lebih efektif dan efisen.
Syabas turut menjelaskan tiada perubahan bagi kaedah pembayaran bil air melalui saluran kaunter perkhidmatan cawangan Syabas, ejen kutipan yang sah seperti Pos Malaysia, MOL, e-Pay, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).
Pelanggan boleh berhubung dengan Pusat Perhubungan Pelanggan di talian 15300 untuk sebarang bantuan dan maklumat lanjut.
Demikianlah Artikel Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
Sekianlah artikel Syabas lewat keluar bil air bulan Januari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.
Anda sekarang membaca artikel Syabas lewat keluar bil air bulan Januari dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/01/syabas-lewat-keluar-bil-air-bulan.html