Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar
link : Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Baca juga


Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar


Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak budaya politik jijik dan keji yang diamalkan oleh sesetengah pihak bagi tujuan untuk menjatuhkan reputasi pimpinan parti tersebut.

Presidennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, pihaknya membantah sebarang usaha fitnah jahat pihak tidak bertanggungjawab dalam penyebaran video seks yang melibatkan timbalan presidennya, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali baru-baru ini.

"Negara sepatutnya perlu tumpu pada soal pembangunan ekonomi dan sosial, bukan perlu terpalit dengan isu kotor dan hina seperti ini.

"Kami menyokong penuh siasatan pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam kes ini dan berharap proses tersebut dapat dijalankan dengan adil dan teliti," katanya lagi dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Menyentuh berkenaan dua lagi video terkini yang tular baru-baru ini, Anwar berkta, beliau tidak berminat untuk mengulas lanjut.

"Secara peribadinya saya tidak berminat hendak melihatnya tetapi saya harus tahu apa yang berlaku supaya ia tidak mengganggu dan menggugat pendirian kita terhadap kes ini," ujar Ahli Parlimen Port Dickson itu lagi.

Anwar mendakwa, pihaknya memutuskan untuk tidak lagi mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap Setiausaha Sulit Kanan Timbalan Menteri Industri Utama, Haziq Aziz kerana perlu meneliti perkara tersebut dengan lebih terperinci.

"Setakat ini belum ada apa-apa keputusan dari pihak parti kerana kita mendapati ada beberapa implikasi lain, jadi kita tidak mahu sebarang masalah lain berlaku.

"Apa yang lebih penting sekarang ialah kita menyerahkan kes ini kepada PDRM dan SPRM untuk meneruskan siasatan selanjutnya," katanya lagi lapor Kosmo



Demikianlah Artikel Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar

Sekianlah artikel Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Negara Perlu Tumpu Soal Ekonomi Dan Sosial Bukan Isu Kotor Ini - Anwar dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2019/06/negara-perlu-tumpu-soal-ekonomi-dan.html

Subscribe to receive free email updates: