Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?

Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang? - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?
link : Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?

Baca juga


Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?


Ketua Kumpulan Samseng Baju Merah, Datuk Seri Jamal Md Yunos @ Jamal Jamban dikenakan 4 hari tahanan reman berbanding dengan Ketua BERSIH 2.0, Maria Chin Abdullah yang ditahan dibawah SOSMA, dengan tahanan 28 hari.

Kumpulan Samseng Baju Merah dibawah Jamal Jamban mengganas dan bermaharajalela, memukul siapa sahaja yang tidak sehaluan dengan mereka.

Jamal Jamban sering mengeluarkan kenyataan rasis provokatif dan berunsur hasutan. 

Melalui laman Facebooknya bertarikh 21 September lalu, dia berjanji tragedi berdarah 13 Mei bakal berulang jika Bersih 5 meneruskan perhimpunan pada 19 November depan.

“Saya berjanji Tragedi 12 MAY akan berulang dan PARANG TERBANG akan terjadi jika BERSIH 5 dibuat pada masa, tarikh dan tempat yang sama dengan perhimpunan #BERSIH5 yang dijadualkan pada 19 November ini. Hidup Melayu!,” tulis Jamal.

Kumpulan Baju Kuning yang dipimpin Maria Chin memperjuangkan keadilan pilihan raya tidak pernah pun mengeluarkan sebarang kenyataan hasutan atau mengancam sesiapa pun.

Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan yang begitu istimewa sekali daripada undang-undang? Adakah kerana kumpulan Baju Merah  Jamal mahu mempertahankan kepemimpinan negara Kleptokrasi?


Demikianlah Artikel Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang?

Sekianlah artikel Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kenapa Jamal Jamban mendapat layanan istimewa daripada undang-undang? dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/kenapa-jamal-jamban-mendapat-layanan.html

Subscribe to receive free email updates: