PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO

PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO
link : PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO

Baca juga


PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO


Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Hussein meramalkan Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) akan diadakan tahun depan dengan membayangkan Perhimpunan Agung UMNO 2016 sebagai persediaan terakhir untuk mempersiapkan jentera parti.


“Perhimpunan Agung UMNO tahun ini adalah yang terakhir menjelang pilihan raya umum yang saya jangkakan, tahun depan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis Konvensyen Pemerkasaan Agenda Ummah di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) semalam.

Perhimpunan Agung UMNO akan diadakan pada 29 November hingga 3 Disember ini.

Sempena konvensyen itu sebanyak 681 usul yang diterima di peringkat bahagian dan cawangan UMNO dibincangkan sebelum dibahaskan pada PAU 2016.

Pengerusi Konvensyen Pemerkasaan Agenda Ummah, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana kemudian menyerahkan usul itu kepada Ahmad Zahid lapor The Malaysian Mirror


Demikianlah Artikel PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO

Sekianlah artikel PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU Tahun Depan Ramal Naib Presiden UMNO dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/pru-tahun-depan-ramal-naib-presiden-umno.html

Subscribe to receive free email updates: