Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru

Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru
link : Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru

Baca juga


Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru

 


KUALA LUMPUR: Kerusi panas yang sebelum ini disandang Datuk Mohammad Agus Yusoff bagi jawatan Ketua Pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti (J-Kom), kini disandang Setiausaha PKR Selangor, Mohd Khairuddin Othman.

Memaklumkan perkara itu, Ketua Setiausaha Kementerian Komunikasi, Mohamad Fauzi Md Isa berkata, pelantikan Khairuddin itu berkuat kuasa hari ini.


“Semoga J-Kom akan terus memperkukuh komuniti Madani yang berbudaya ilmu, berkemahiran digital dan berjiwa patriotik,” kata beliau dalam kenyataan hari ini..

Kerusi KP J-Kom kosong sejak November tahun lalu apabila Agus meletak jawatan dengan memberi alasan menerima tawaran kerja baharu dan bukannya disebabkan tekanan daripada mana-mana pihak.

Sebelum ini, Mohammad Agus telah meletakkan jawatan berikutan kontroversi yang di berlaku, dikaitkan dengan video sembang lucah bersama lelaki bernama ‘Wahab’.

Susulan daripada itu, beliau kini berdepan siasatan berkait dakwaan melakukan gangguan seksual terhadap kakitangan J-Kom, Abdul Wahab Abdul Kadir Jilani.


Siasatan dibuat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul dan Seksyen 377D akta sama atas kesalahan melanggar kesopanan.- UTUSAN


Demikianlah Artikel Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru

Sekianlah artikel Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ini Dia Ketua Pengarah J-KOM Yang Baru dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2024/03/ini-dia-ketua-pengarah-j-kom-yang-baru.html

Subscribe to receive free email updates: