Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!

Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..! - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!
link : Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!

Baca juga


Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!


1. Dengan dokongan serta sokongan padu dari pelbagai NGO serta Parti Pembangkang termasuk AMANAH, PKR, DAP dan BERSATU ia adalah yang paling berjaya meskipun tanpa kelibat dari Pas. 

 2. Pas tidak lagi boleh mendabik dada tanpa kehadiran mereka akan gagal. Pas bukan lagi penanda aras sokongan orang Melayu kepada pembangkang selepas kehadiran BERSATU dan AMANAH. 

 3. Gandingan mantap rakyat Malaysia(Melayu, Cina dan India) membuktikan budaya rasis serta perkauman melampau sudah tidak mendapat tempat di hati rakyat. 

 4. Ini menunjukkan bahawa rakyat telah matang dan bersedia untuk menghumban BN-UMNO serta kuncu-kuncunya menjadi pembangkang. Kenaikan pelbagai kos sara hidup memungkinkan kebangkitan rakyat sedang bermula. 

 5. BERSIH 5 berjaya menolak budaya samseng tajaan baju merah kumpulan Jamal meskipun pelbagai provokasi dan gangguan di lakukan supaya BERSIH 5 di lihat tercemar. ~ Mazhar Yusof II


Demikianlah Artikel Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..!

Sekianlah artikel Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tahniah sekali lagi buat BERSIH 5..! dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/tahniah-sekali-lagi-buat-bersih-5.html

Subscribe to receive free email updates: