Lori balak terbakar, pemandu rentung

Lori balak terbakar, pemandu rentung - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lori balak terbakar, pemandu rentung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lori balak terbakar, pemandu rentung
link : Lori balak terbakar, pemandu rentung

Baca juga


Lori balak terbakar, pemandu rentung

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
 
BANGI: Pemandu lori muatan balak rentung selepas kenderaan yang dinaiki melanggar treler sebelum terbakar di Kilometer 302 Lebuhraya PLUS dekat Bangi, 3.12 pagi, hari semalam.
 
Kejadian itu juga menyebabkan tiga lorong di kawasan berkenaan ditutup bagi tujuan pemadaman dan pengalihan kenderaan itu.
 
Jurucakap Bomba dan Penyelamat Selangor berkata, pihaknya menerima panggilan pada 3.12 pagi sebelum satu jentera digerakkan ke lokasi kejadian.
 
 
"Ketika tiba di lokasi kejadian api sedang marak di lori yang membawa muatan balak berkenaan.
 
"Api berjaya dikawal kira-kira dan mendapati terdapat seorang mangsa di bahagian pemandu lori berkenaan," katanya seperti yang dilaporkan Harian Metro.
 
 
Menurutnya, treler berkenaan turut terbakar dan pemandunya berjaya menyelamatkan diri.
 
"Mayat mangsa diserahkan kepada pihak polis sebelum dihantar ke Hospital Serdang untuk tindakan lanjut," katanya.
 
 


Demikianlah Artikel Lori balak terbakar, pemandu rentung

Sekianlah artikel Lori balak terbakar, pemandu rentung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lori balak terbakar, pemandu rentung dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/10/lori-balak-terbakar-pemandu-rentung.html

Subscribe to receive free email updates: