COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri
link : COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

Baca juga


COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri


Sekolah masih dianggap sebagai kawasan selamat untuk pelajar, justeru kerajaan tiada cadangan untuk menutupnya kecuali bagi lokasi yang mencatat kes positif Covid-19. 

<!--more-->Timbalan Menteri Kesihatan Dr Noor Azmi Ghazali berkata sekolah melaksanakan prosedur operasi standard yang sangat ketat seperti penjarakan fizikal, pemeriksaan suhu badan dan pengawasan aktiviti berkumpulan. 

Orang awam juga, katanya, tidak dibenarkan keluar masuk sekolah, manakala pelajar yang tinggal di asrama tidak boleh balik. 

“Di sekolah lebih selamat berbanding komuniti luar, jika tiada kes Covid-19, sekolah tidak akan ditutup,” katanya. 

Ahli parlimen Bagan Serai itu ditemui media selepas majlis pengagihan keuntungan Ladang Rakyat Daerah Kerian semalam lapor MalaysiaKini


Demikianlah Artikel COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri

Sekianlah artikel COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2020/10/covid-19-sekolah-tempat-lebih-selamat.html

Subscribe to receive free email updates: