Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!

Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya! - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!
link : Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!

Baca juga


Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!

Kazim Elias lebih redha imejnya terjejas?
 Hari ini dilaporkan Jabatan Peguam Negara mengarahkan polis Ipoh menyiasat semula kes pencabulan seksual di sekolah tahfiz milik penceramah terkenal Datuk Mohammad Kazim Elias. Baca lagi  di sini

 1) Walaupun Ketua Polis Perak Datuk Seri Abdul Rahim Hanafi mengesahkan pada 27 Ogos lalu kertas siasatan yang sudah lengkap telah dimajukan kepada Pengarah Perundangan Negeri Perak, sehingga kini telah hampir 4 bulan, kes tersebut masih menyepi... Tiba-tiba Jabatan Peguam Negara mengarahkan polis Ipoh menyiasat semula???

2) Pada 18 Nov lalu, The Star melaporkan bahawa Kazim menuntut seorang ibu memohon maaf atas dakwaan memfitnah atau berdepan dengan tuntutan saman RM8 juta sebagai ganti rugi.

3) Wanita itu diberi tempoh tujuh hari dari tarikh penerimaan untuk mematuhi.

4) Pada 28 Nov lalu Peguam Mohd Fitri @ Asmuni Awi & co mengesahkan bahawa wanita itu telah melantiknya sebagai peguamnya dan telah menghantar notis menafikan semua dakwaan dan tuntutan Kazim Elias yang bertarikh 18 November itu.

5) Dan sekarang kita hanya menunggu tindakan mereka, sama ada mereka akan terus fail satu fitnah sut, kata Peguam Mohd Fitri

6) Tunggu punya tunggu.... tempoh 7 hari yang Kazim Elias berikan itu sudah pun sebulan lebih berlalu, tapi nampaknya Kazim Elias tidak tergamak nak saman ibu mangsa tersebut.

7) Kazim Elias lebih redha imejnya terjejas. Mulia dan baik sungguh hati Kazim Elias... Ingatkan Hj Hadi saja  yang mulia dan baik hati...


Demikianlah Artikel Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya!

Sekianlah artikel Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ingatkan Hj Hadi saja yang mulia dan baik hati... Kazim Elias pun apa kurangnya! dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/12/ingatkan-hj-hadi-saja-yang-mulia-dan.html

Subscribe to receive free email updates: