Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?

Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti? - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?
link : Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?

Baca juga


Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?

 
  Pas jangan hanya sekadar menafikan dakwaan terima dedak.Kemudian minta supaya ditunjukan bukti.

  Mula awal dulu bila Sarawak Report dedahkan pasal dedak RM90 juta tu, Hj Hadi sendiri kata nak saman. Dia kata nak saman tu sejak 13 Ogos 2016. Tapi dah hampir masuk 8 bulan, Sarawak Report kata dia masih belum terima saman dari Pas!

  Kemudian Husam Musa pula dedahkan, bahawa dia ada bukti dedak masuk melalui akaun Affin Bank. Pas ancam Husam dengan saman juga. Tapi hingga loni pun Husam masih tak terima saman dari Pas.

  Yang terbaru, tiga hari lepas Rafizi Ramli kata, dia tahu ada tokoh yang rapat dengan pimpinan Pas yang telah menerima dedak dari aliran 1MDB...

   Patutlah Pas duduk senyap tak kata apa pun pasal 1MDB... rupa-rupanya Pas sendiri mendapat habuan juga ...?? Pas juga makan dedak macam binatang ternak ayam dan lembu.

 Cakap-cakap Pas kononnya nak saman mereka yang mendedahkan pimpinan Pas makan dedak Umno hanyalah gendang kosong untuk terus dipalu guna memperdayakan penyokongnya sendiri.

 Padahalnya, jika Pas benar tidak makan dedak Umno, maka Pas akan untung besar dari hasil tuntutan ganti rugi yang bakal didapati dari kerja saman tersebut!

  Tetapi kerana Pas takut segala bukti-bukti penerimaan dedak itu akan terdedah dalam mahkamah, maka itulah sebabnya sehingga kini Pas tidak berani bawa perkara tersebut ke mahkamah untuk membersihkan dirinya dari tuduhan terkutuk tersebut.

   Tetapi tidak mengapa, lama mana bangkai yang cuba Pas tutup dengan jubah dan kain serban itu akan dapat bertahan?

 “Saya akan mendedahkan nama tokoh tersebut dalam masa beberapa minggu ini, dan akan membuat laporan SPRM agar mereka dapat merujuk kembali kertas siasatan itu,” katanya dalam kenyataan.

  Sama-samalah kita tunggu, lebai mana yang akan tercirit dan terkencin dalam seluar bila namanya naik carta penerima aliran 1MDB nanti?


Demikianlah Artikel Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti?

Sekianlah artikel Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lebai mana yang akan tercirit dan terkencin bila namanya naik nanti? dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/04/lebai-mana-yang-akan-tercirit-dan.html

Subscribe to receive free email updates: