Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama

Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama
link : Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama

Baca juga


Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Umno sekali lagi membuka tawaran kerjasama kepada PAS dalam mendepani Pilihan Raya Umum ke-14 akan datang.
 
Perkara itu dinyatakan Ketua Penerangannya, Tan Sri Annuar Musa dengan menambaha kedua-dua parti berkenaan mempunyai matlamat sama demi agama dan ummah.
 
“Bagi yang tidak suka lihat PAS dengan Umno bekerjasama, tentulah mereka akan membuat pelbagai tomahan.
 
“Bagi kita itu tidak penting, yang penting kita buktikan atas perkara yang ada kebersamaan. Banyak orang salah faham kita kerjasama dalam kebaikan untuk agama dan ummah bukan bergabung.
 
“Tinggalkan politik kebencian dan jangan sampai kita lupa tentang kebersamaan,” katanya selepas menyertai sebuah sesi dialog di ibu pejabat parti di PWTC malam tadi.
 
Annuar, pada baru-baru ini pernah menyatakan hal yang sama berkenaan kerjasama Umno dan PAS dimana kedua-duanya mengamalkan ta'awun, contohnya dalam pindaan terhadap Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 yang diusahakan PAS.
 
Malah Annuar membayangkan “kerjasama lebih erat” dengan PAS sambil menyifatkan kedua-dua parti itu “berkongsi DNA sama”.
 
Annuar berkata segala bentuk kerjasama akan diputuskan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak



Demikianlah Artikel Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama

Sekianlah artikel Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Umno terus pelawa PAS untuk bekerjasama dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/10/umno-terus-pelawa-pas-untuk-bekerjasama.html

Subscribe to receive free email updates: