Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi'

Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi' - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi'
link : Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi'

Baca juga


Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi'

Oleh Shuhaniza Said
Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Yunos akan 'menyertai' himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi' anjuran Pakatan Harapan (PH) di Padang Timur, Petaling Jaya pada Sabtu ini.
 
Bagaimanapun kehadiran beliau bukan sebagai peserta, sebaliknya mahu menjual 10 tan ikan dengan harga murah kepada orang ramai.      
 
Jamal menambah, tindakannya membuka gerai ikan di lokasi yang sama bukan berniat untuk mensabotaj himpunan berkenaan. 
 
"Mereka nak berhimpun, silakan, saya bukan hendak protes himpunan dia tetapi saya nak bawa ikan di kesempatan orang ramai datang, saya jual ikan.
 
"Seperti peniaga lain juga, pada hari itu nanti ramai yang jual air, keropok, baju... saya bawa ikan. Tiada niat apa. Saya akan bawa 10 tan ikan sebab dijangka ramai hadir di himpunan itu," katanya kepada Antarapos. 
 
Himpunan itu diadakan bagi memberi penerangan kepada rakyat bersabit dakwaan skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB). 
 
Jamal yang juga Pengerusi Gabungan NGO-NGO Malaysia pernah menganjurkan program jualan ikan murah di Sekinchan pada September lalu, yang menyaksikan ia mendapat sambutan menggalakkan daripada orang ramai apabila lebih 2,000 kilogram ikan berjaya dijual dalam tempoh beberapa jam sahaja.   
 
Jamal berkata, program itu sebagai mesej supaya kakitangan kerajaan dan pihak terlibat dalam urusan bekalan ikan membendung masalah peningkatan harga ikan di negara ini.
 
 


Demikianlah Artikel Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi'

Sekianlah artikel Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jamal jual ikan di himpunan 'Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi' dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/10/jamal-jual-ikan-di-himpunan-sayangi.html

Subscribe to receive free email updates: