Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM

Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM
link : Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM

Baca juga


Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM


KUALA LUMPUR: Seorang pegawai kanan Kementerian Sumber Manusia ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), semalam berhubung isu pengambilan pekerja asing.

Difahamkan, pegawai berkenaan sebelum ini ditempatkan di pejabat Menteri Sumber Manusia, sebagai pembantu kanan.

Dalam penahanan itu, seorang lagi suspek yang dipercayai ejen pengambilan pekerja asing turut ditahan SPRM untuk membantu siasatan.

Dalam siasatan itu, SPRM juga dikatakan sudah menyerbu pejabat kementerian terbabit yang didakwa mengadakan proses pengambilan pekerja asing yang dikaitkan dengan KSM.

Mereka didakwa ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) sejurus tiba dari negara jiran.

Siasatan SPRM ketika ini adalah berkaitan penubuhan sebuah agensi pengambilan pekerja asing untuk mendapatkan kelulusan daripada kementerian.

Dalam siasatan itu, SPRM juga dikatakan sudah menyerbu pejabat yang didakwa mengadakan proses pengambilan pekerja asing yang dikaitkan dengan KSM.

Sementara itu, Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Azam Baki ketika dihubungi mengesahkan penahanan itu - BH


Demikianlah Artikel Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM

Sekianlah artikel Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pegawai Kanan Kementerian Sumber Manusia Ditahan SPRM dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2023/04/pegawai-kanan-kementerian-sumber.html

Subscribe to receive free email updates: