NIKKIE - JAPAN.

NIKKIE - JAPAN. - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul NIKKIE - JAPAN., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : NIKKIE - JAPAN.
link : NIKKIE - JAPAN.

Baca juga


NIKKIE - JAPAN.

Gugusan blok Negara Asia dari Australia, Negara Arab, China, Korea , Taiwan, Hongkong, Asia Tengara, sehingga ke Jepun, hanya seorang pemimpin dipilih dan di iktiraf sebagai Peneraju Asia 2018/2019, dia di berikan slot sebagai ucapan utama dalam forum ekonomi rantau Asia.

Melihat beliau berdiri tegap dan kukuh dihadapan ratusan pemimpin Asia lain, diberi sambutan Negara berprotokol no 1 sama standard dengan pemimpin besar dunia lain seperti Presiden US, Presiden Rusia dan Pemimpin negara negara kuasa besar yang lain.

Apakah kelebihan Malaysia sehingga di iktiraf dan diangkat sebagai bertaraf "leader of asia"? Dari segi ekonomi dan sosial kita berada pada tangga ke 16 di Asia, dan ke 4 di Asia Tenggara, bagaimana Malaysia boleh dianggap peneraju Asia, sedangkan China, Jepun Korea jauh lebih hebat dari kita, jawapannya ialah bukan kerana kepesatan ekonomi negara sahaja di ambil kira tetapi siapa yang memerintah sesebuah negara itu dan apa strategy mereka untuk membawa negara tersebut ke mercu kejayaan.

Tun M berusia 93 tahun, disegani dan di hormati seluruh dunia, Negara negara blok Islam telah lama mengiktiraf beliau sebagai pemimpin Islam no 1 dunia. Kelantangan dan ketegasan beliau di forum antarabangsa mengutuk dasar US, dan Israel di persidangan dunia telah membuka mata banyak negara Islam, beliau dianggap wira negara Islam sejak sekian lama.

Dalam usia 93 tahun, pengacara Asia Review menjemput beliau ke pentas untuk memberi ucaptama sambil disambut tepukan gemuruh secara berdiri oleh pemimpin Asia yang lain. Beliau berjalan seperti seorang anak muda, pantas dan tegap keatas pentas. Berdiri dengan penuh yakin, mengupas satu demi satu ekonomi Asia dengan memperincikan setiap data dan angka, dengan mengunakan bahasa yang mudah tapi difahami oleh semua negara.

Australia Post sama sependapat dengan Nippon Press, bertanya soalan yang sama didalam akhbar mereka, BAGAIMANA SEORANG BERUSIA 93 TAHUN, BERUCAP TANPA SKRIP, MENYEBUT SETIAP ANGKA DI SETIAP NEGARA DIASIA DENGAN TEPAT DAN MEMBERI CADANGAN UNTUK ASIA DENGAN BEGITU TERTIB TETAPI KEMAS SEHINGGA TIADA APA LAGI SOALAN YANG PERLU DITANYA OLEH WARTAWAN.

Inilah world class leader, kita bertuah kerana memiliki Tun M, tiada lagi pengantinya setakat ini, beliau digeruni tetapi dihormati oleh dunia.

We love u Tun M.


Demikianlah Artikel NIKKIE - JAPAN.

Sekianlah artikel NIKKIE - JAPAN. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel NIKKIE - JAPAN. dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/06/nikkie-japan.html

Subscribe to receive free email updates: