Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5..

Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5.. - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5..
link : Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5..

Baca juga


Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5..


Perhimpunan BERSIH5 berakhir kira-kira jam 5.30 petang ini - kurang 30 minit daripada waktu dirancang penganjurnya.

Gagal diadakan di Dataran Merdeka perhimpunan untuk mendesak kerajaan melakukan perubahan sistem pilihan raya dan penambahbaikan demokrasi itu beralih ke kawasan berhampiran bangunan ikonik Menara Berkembar Petronas.

Hujan dan ketiadaan Pengerusi BERSIH Maria Chin Abdullah untuk menyampaikan ucapan penutup menjadi sebab untuk penganjur menamatkan perhimpunan.

Bagaimanapun ia tidak berlaku sehinggalah semua orang diajak menyanyikan Negaraku beramai-ramai.

Sebelum itu bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menyampaikan ucapan kepada orang ramai.

Menara berkembar itu pernah menempatkan pejabat Dr Mahathir ketika beliau berkhidmat sebagai penasihat Petronas.


Demikianlah Artikel Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5..

Sekianlah artikel Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Negaraku Akhiri Himpunan Bersih 5.. dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/negaraku-akhiri-himpunan-bersih-5.html

Subscribe to receive free email updates: