Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir

Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir
link : Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir

Baca juga


Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir

ANTARAPOS.COM

 
Post Pic
 
 
KUALA KRAI: Sebuah kereta api dari Tumpat menghala Kuala Lipis tergelincir berhampiran terowong di Bukit Abu, Dabong, di sini, pagi tadi akibat berlaku tanah runtuh. 
 
Seramai 37 penumpang termasuk empat kakitangan tidak mengalami kecederaan dalam kejadian jam 8 pagi itu. 
 
Pengurus Wilayah Timur Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB), Zaid Ibrahim, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu. 
 
 
Semua penumpang dihantar ke Kuala Lipis menggunakan bas bermula jam 1 tengah hari tadi.
 
"Akibat kejadian itu, perkhidmatan kereta api dari Tumpat ke Gua Musang dihentikan buat sementara waktu sehingga kerja membaik pulih landasan selesai. 
 
"Bagi perkhidmatan kereta api ekspres ke Johor, perjalanan akan bermula di Gua Musang. Proses membaik pulih dijangka mengambil masa selama seminggu," katanya.



Demikianlah Artikel Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir

Sekianlah artikel Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kereta api Tumpat-Kuala Lipis tergelincir dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/12/kereta-api-tumpat-kuala-lipis.html

Subscribe to receive free email updates: