Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah

Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah
link : Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah

Baca juga


Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah


Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menyifatkan dakwaan calon timbalan presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali tidak konsisten dalam menyatakan kesetiaannya kepada Presiden, Datuk Seri Anwar Ibrahim, hanyalah persepsi semata-mata.

Katanya, kemungkinan persepsi itu sengaja ditimbulkan bagi menghangatkan suasana pemilihan PKR yang bakal berlangsung bermula 14 September ini.

“Saya kira itu hanya persepsi. Persepsi itu ramai orang boleh keluarkan dalam rangka persaingan dalam parti, tetapi apa yang kita mahu persaingan itu biarlah persaingan sihat.

“Oleh itu, kita teruskan dengan siapa yang kita akan pilih, dan memilih itu perlu bersandarkan amalan demokrasi,” katanya selepas majlis minum petang bersama penduduk PPR Lembah Subang di sini, hari ini. Beliau mengulas kenyataan Setiausaha Pengelola Pemuda PKR Sabah, Razeef Rakimin, hari ini, yang mendakwa Azmin tidak konsisten dalam menyatakan kesetiaan kepada Anwar. Dakwaan itu dibuat berikutan Azmin gagal menyatakan pendirian serta sokongannya kepada Anwar untuk menjadi perdana menteri. Seramai 800,000 ahli PKR dijangka mengundi dalam pemilihan parti itu yang dijadualkan bermula 14 September hingga 13 Oktober ini. Jawatan timbalan presiden parti itu bakal menyaksikan pertembungan sengit antara penyandang, Azmin dengan bekas ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli. Anwar sebelum ini menang tanpa bertanding bagi kerusi presiden PKR, selepas tempoh pencalonan bagi jawatan itu ditutup pada 5 Ogos lalu.


Demikianlah Artikel Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah

Sekianlah artikel Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dakwaan Azmin Tak Setia Kepada Anwar Hanya Persepsi Kata Wan Azizah dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/09/dakwaan-azmin-tak-setia-kepada-anwar.html

Subscribe to receive free email updates: