Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB

Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB
link : Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB

Baca juga


Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB

KOTA BHARU: Bekas Naib Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH), Datuk Husam Musa dilantik sebagai Pengerusi Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB).

Husam ketika dihubungi mengesahkan pelantikan berkenaan namun enggan mengulas lanjut berhubung perkara itu.

"Saya belum masuk pejabat lagi, Insya-Allah cadangnya hari Khamis. Nanti selepas itu (beri kenyataan)," katanya ketika ditanya berhubung pelantikannya itu.

Terdahulu, sebuah portal melaporkan pelantikan Husam sebagai Pengerusi SPNB.

Husam yang juga bekas calon Pakatan Harapan (PH) di Parlimen Pasir Mas sebelum ini pernah dilantik sebagai Pengerusi Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA).

Pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) lalu, Husam tewas kepada calon PAS, Ahmad Fadhli Shaary.

Mantan Pengerusi PH Kelantan itu pernah menjadi Naib Presiden PAS dan menyandang jawatan Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan Dan Kebajikan dalam kerajaan negeri pada tahun 2008 - BH


Demikianlah Artikel Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB

Sekianlah artikel Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Husam Musa Dilantik Sebagai Pengerusi SPNB dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2023/03/husam-musa-dilantik-sebagai-pengerusi.html

Subscribe to receive free email updates: