Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf..

Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf.. - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf..
link : Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf..

Baca juga


Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf..


Sifat keras hati menteri besar Pahang yang enggan memohon maaf kepada wartawan, selepas dihalau dari konvensyen Umno negeri, tidak selari dengan parti itu.


Ketua penerangan Umno berkata wartawan tidak melakukan kesilapan ketika menghadiri konvensyen itu Sabtu lalu, namun wujud salah faham apabila mereka diminta meninggalkan majlis. 

“Saya bagi pihak Umno Malaysia, memohon maaf kepada kawan-kawan yang bertugas pada hari itu yang terasa hati dengan insiden tersebut,” kata Tan Sri Annuar Musa.

“Umno pusat akan cuba menghubungi Umno Pahang untuk mencari jalan supaya perkara ini dapat diselesaikan,” katanya lagi seperti dilapor Umno Online petang ini.

“Wartawan tidak buat silap tetapi mungkin pada waktu itu berlaku sedikit salah faham sehingga ada kata-kata yang tidak enak didengar.”

Kesatuan Wartawan Kebangsaan (NUJ) pada Ahad menggesa Datuk Seri Adnan Yaakob memohon maaf selepas wartawan yang membuat liputan di situ diarah pulang.

Presiden NUJ Mohd Taufek Razak berkata permohonan maaf itu penting bagi menjernihkan kembali hubungan media dengan menteri besar dan Umno Pahang.

Bagaimanapun, Adnan yang juga pengerusi Umno Pahang semalam dilaporkan berkata NUJ bebas untuk memboikot sebarang majlis parti itu sehingga “hari kiamat” asalkan orang ramai tidak melakukan perkara sama terhadap Barisan Nasional lapor MMO




Demikianlah Artikel Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf..

Sekianlah artikel Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Biarpun UMNO Mohon Maaf, Adnan Yaakob Enggan Mohon Maaf.. dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/biarpun-umno-mohon-maaf-adnan-yaakob.html

Subscribe to receive free email updates: