Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal

Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal
link : Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal

Baca juga


Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal


Ketua Gerakan Baju merah, Datuk Seri Jamal Md Yunos membidas kenyataan Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang mahu mengambil tindakan disiplin ke atas anggota UMNO yang menyertai perhimpunan haram pada Sabtu lalu.


Sambil menyifatkan Ku Nan sebagai nyanyuk, Jamal menegaskan tiada anggota UMNO yang terlibat dalam perhimpunan tersebut, tetapi hanya mereka yang mewakili NGO sahaja.

Beliau berkata demikian dalam sidang media hari ini susulan pembebasan dari penahanan reman di IPD Ampang Jaya selama 4 hari bermula awal pagi Sabtu lalu lapor Malaysiakini

 


Demikianlah Artikel Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal

Sekianlah artikel Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Setiausaha Agung UMNO Nyanyuk Kata Jamal dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/setiausaha-agung-umno-nyanyuk-kata-jamal.html

Subscribe to receive free email updates: