PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM

PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM
link : PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM

Baca juga


PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM

ANTARAPOS.COM
Post Pic
 
 
JOHOR BAHRU: PAS Johor hanya menunggu 'lampu hijau' daripada Pas pusat untuk bekerjasama dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) termasuk dalam soal pembahagian kerusi di negeri ini dalam Pilihan Raya Umum Ke-14.
 
Menurut Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Dr. Mahfodz Mohamed, keputusan tersebut akan diketahui pada 13 Mac ini menerusi Mesyuarat Ahli Jawatankuasa PAS Pusat.
 
"Kalau PAS Pusat kata boleh mulakan rundingan termasuk pembahagian kerusi, maka PAS Johor bersedia kerana kita dah kaji kalau bersama PPBM lebih baik daripada kita bersendirian.
 
"Sekiranya PAS Pusat belum mulakan, tapi PAS Johor akan mulakan dulu sekiranya mendapat green light (daripada Pas Pusat)," katanya dalam sidang akhbar di Pejabat PAS negeri, Bandar Baru Uda, di sini sebentar tadi. 
 
 


Demikianlah Artikel PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM

Sekianlah artikel PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS Johor sedia kerjasama dengan PPBM dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/03/pas-johor-sedia-kerjasama-dengan-ppbm.html

Subscribe to receive free email updates: