Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli

Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli
link : Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli

Baca juga


Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli


 




Darul Ehsan Leaks – Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah dikhabarkan akan mengambil alih kerusi yang bakal ditinggalkan oleh Rafizi Ramli di Pandan dalam PRU-14 ini dalam usaha Pakatan Harapan mengurangkan impak hakisan sokongan daripada para pengundi tempatan terhadap pembangkang.

Tempat Nurul Izzah pula bakal diisi oleh wakil DAP, Syefura Othman yang juga merupakan Ahli Majlis Perbandaran Kajang. Syefura dilihat mempunyai potensi yang besar untuk mengekalkan kemenangan Pakatan Harapan di Lembah Pantai sama seperti yang diraih oleh Nurul Izzah sebelum ini.

Difahamkan, perubahan ini terpaksa dilakukan selepas Rafizi Ramli hilang kelayakan untuk bertanding manakala reputasi Nurul Izzah di Lembah Pantai pula didapati semakin merosot akibat pelbagai isu terutamanya berkaitan agama Islam dan orang Melayu.



Demikianlah Artikel Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli

Sekianlah artikel Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nurul Izzah Ke Pandan, Ganti Rafizi Ramli dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/10/nurul-izzah-ke-pandan-ganti-rafizi-ramli.html

Subscribe to receive free email updates: