Banjir kilat melanda Georgetown lagi

Banjir kilat melanda Georgetown lagi - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir kilat melanda Georgetown lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir kilat melanda Georgetown lagi
link : Banjir kilat melanda Georgetown lagi

Baca juga


Banjir kilat melanda Georgetown lagi

ANTARAPOS.COM


Post Pic
 
 
GEORGETOWN: Banjir kilat terus membelenggu penduduk di kebanyakan kawasan di bandar raya ini berikutan hujan berterusan sejak jam 12 tengah malam tadi. 
 
Antara kawasan yang dilanda banjir kilat ialah Jalan P Ramlee, Kampung Dodol di Jalan Perak dan Kampung Makam di Datuk Keramat di sini, dengan masing-masing mencatat kenaikan paras air kira-kira 0.3 meter. 
 
Difahamkan, air di kawasan berkenaan mula naik kira-kira jam 2 pagi sebelum surut sepenuhnya jam 5 pagi tadi. 
 
Tiada arahan mengaktifkan pusat pemindahan dikeluarkan bagi mangsa kejadian berkenaan. 
 
Memetik laporan BH Online, kebanyakan penduduk di kawasan terjejas sudah mula melakukan aktiviti membersihkan kawasan rumah masing-masing.
 
 


Demikianlah Artikel Banjir kilat melanda Georgetown lagi

Sekianlah artikel Banjir kilat melanda Georgetown lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir kilat melanda Georgetown lagi dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2016/11/banjir-kilat-melanda-georgetown-lagi.html

Subscribe to receive free email updates: