Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri

Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri
link : Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri

Baca juga


Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri

ANTARAPOS.COM
Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Selepas Ahli Parlimen Padang Rengas, Datuk Seri Nazri Aziz menyatakan kesediaan berdebat dengan Tun Dr Mahathir Mohamad, kini giliran mantan Perdana Menteri itu memberi maklum balasnya.
 
Menurut seorang pembantu Dr Mahathir kepada Malaysiakini, Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu mengalu-alukan kesediaan Nazri untuk berbahas.
 
Pembantu itu yang enggan didedahkan identitinya kepada umum berkata, persediaan juga mula diadakan.
 
Malah pembantu terbabit berkata, debat itu akan diadakan di kawasan parlimen Nazri sendiri, iaitu di Padang Rengas, Perak.
 
"Butiran mengenai urusan debat itu akan dikemukakan kepada pejabat Nazri tidak lama lagi untuk pengesahan," katanya kepada portal tersebut.
 
Terdahulu, Nazri yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno bersetuju untuk berdebat dengan Dr Mahathir mengenai 1MDB.
 
Selain isu 1MDB, Menteri Pelancongan dan Kebudayaan itu juga bersedia berbalas hujah mengenai isu Bumiputra Malaysia Finance (BMF)  serta dana RM2.6 bilion mengaitkan Datuk Seri Najib Razak.
 
Nazri berkata, beliau sedia berdebat dengan Dr Mahathir sebaik saja pulang dari luar negara.
 
Nazri yang kini sedang dalam lawatan kerja ke Berlin, Jerman, dijangka pulang ke Malaysia pada Isnin
 
 


Demikianlah Artikel Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri

Sekianlah artikel Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun M akan turun ke Padang Rengas debat dengan Nazri dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/03/tun-m-akan-turun-ke-padang-rengas-debat.html

Subscribe to receive free email updates: