Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand

Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand
link : Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand

Baca juga


Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand

 Caspian



Heboh di media sosial sejak beberapa hari ini kononnya Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari kononnya dirakam sedang memeluk seorang wanita yang didakwa Dyana Sofea. Dalam video yang menjadi viral berkenaan, Zairil kononnya berada di sebuah kelab malam sambil memeluk mesra seorang wanita yang dipercayai Dyana.

Ketika menghubungi wakil DAP negeri Pulau Pinang, beliau yang enggan namanya didedahkan mengakui, ada melihat video berkenaan dan telah bertanya sendiri dengan Zairil tentang perkara ini.

Zairil dilaporkan menafikan sekeras-kerasnya individu berkenaan adalah dirinya. Malah, menurut wakil DAP Pulau Pinang berkenaan, lelaki berkenaan adalah seorang pelakon dari Thailand yang kebetulan sedang menjalankan penggambaran di Malaysia.

Menurut wakil DAP berkenaan, wanita berkenaan juga bukanlah orang Malaysia sebaliknya adalah teman wanita pelakon Thailand berkenaan. Beliau mempersoalkan, andai benar wanita berkenaan adalah Dyana, mana buktinya?

Ini kerana, wajah wanita berkenaan langsung tidak didedahkan tambahan pula, disaat dunia sekarang sedang mengalami transformasi kamera dan imej yang lebih baik, rakaman berkenaan agak kabur dan tidak benar-benar menunjukkan lelaki dan wanita berkenaan adalah Zairil dan Dyana.

Justeru, wakil DAP berkenaan berharap, isu berkenaan ditutup sahaja kerana menurut pemahaman DAP negeri, sememangnya lelaki berkenaan adalah seorang pelakon Thailand yang mahu mencari hiburan bagi melegakan kepenatannya berlakon bersama-sama teman wanitanya



Demikianlah Artikel Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand

Sekianlah artikel Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Yang Menari Itu Bukan Zairil Tetapi Pelakon Thailand dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/03/yang-menari-itu-bukan-zairil-tetapi.html

Subscribe to receive free email updates: