Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir
link : Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Baca juga


Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir


KUALA LUMPUR: "Buat masa ini, saya ketuai pembangkang.".. itu jawapan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila ditanya tentang posisi Ketua Pembangkang ketika ini.

"Pakatan Harapan ada 92 wakil dan telah membuat keputusan berdasarkan parti yang masih ada iaitu DAP, Keadilan dan Amanah.

"Bagi Pakatan Harapan, ia masih sama, sayalah ketua. Namun, kami akan terus bekerjasama dengan pemimpin dari parti pembangkang yang lain," katanya dalam sesi temu ramah Consider This pada Isnin malam.

Sebelum ini, bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengesahkan beliau akan duduk di blok pembangkang ketika sesi Parlimen kali ini.

Ini menjadikan beliau bekas Perdana Menteri kedua yang pernah duduk di blok pembangkang selepas Datuk Seri Najib Tun Razak labor AstroAwani


Demikianlah Artikel Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir

Sekianlah artikel Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anwar Ketuai Pembangkang Bukan Mahathir dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2020/04/anwar-ketuai-pembangkang-bukan-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: