Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra

Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra
link : Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra

Baca juga


Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra

 

Pada 21 Disember 2022 yang lalu, Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata lantikan semula bekas Ahli Parlimen Machang, Datuk Ahmad Jazlan Yaakub, sebagai Pengerusi Felcra yang diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi pada Jumaat lalu, ditangguhkan.

Menurut Perdana Menteri, pelantikan semula itu sememangnya sudah dimaklumkan oleh Ahmad Zahid.

Pun begitu, beliau berkata, wujud kekeliruan berhubung lantikan politik dalam badan berkanun serta syarikat berkaitan kerajaan (GLC).

"Saya tidak pernah menyatakan tidak boleh mana-mana pihak yang terlibat politik itu menjadi pengurusan tetapi mesti terikat dengan syarat-syarat dan mesti ada kelayakan dalam bidang berkenaan," katanya.

Beliau memberitahu sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Kabinet di Bangunan Perdana Putra di Putrajaya.

Dan hari ini..

KOTA BHARU: Datuk Ahmad Jazlan Yaakob dilantik semula sebagai Pengerusi Felcra selepas ditangguhkan sebelum ini.

Perkara tersebut diumumkan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi semasa menyampaikan ucapan pada Majlis Pengenalan Calon-calon Pengerusi Tetap, Timbalan Pengerusi Tetap, Naib Presiden dan Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO Peringkat Negeri Kelantan di sini hari ini.

Pelantikan semula bekas Ahli Parlimen Machang itu disambut tepukan gemuruh daripada tetamu yang hadir ke majlis tersebut.

Sebelum ini, Utusan Malaysia melaporkan, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan penangguhan pelantikan semula Ahmad Jazlan sebagai Pengerusi Felcra.- UTUSAN



Demikianlah Artikel Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra

Sekianlah artikel Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahmad Jazlan Dilantik Semula Sebagai Pengerusi Felcra dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2023/03/ahmad-jazlan-dilantik-semula-sebagai.html

Subscribe to receive free email updates: