[LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355

[LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355 - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355
link : [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355

Baca juga


[LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355

PEMBENTANGAN HUJAH AHLI PARLIMEN PAKATAN HARAPAN MEMBAHASKAN RUU355 - Rafizi Ramli

Saya dan 14 orang Ahli Parlimen Pakatan Harapan yang lain akan menyertai satu program yang disiarkan secara #LiveFB bagi memberi ruang kepada Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan membentangkan hujah-hujah kami membahaskan cadangan pindaan RUU355 yang dibawa Ahli Parlimen Marang.

Ini berikutan tindakan Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia yang menghentikan perbahasan secara tiba-tiba untuk menutup ruang Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan membentangkan pandangan dan hujah kami mengenai usaha memperkasakan mahkamah syariah.


Akibat dari tindakan beliau itu, selama beberapa hari berlaku kekeliruan di kalangan sesetengah rakyat yang termakan dengan muslihat politik Dato’ Seri Najib Tun Razak yang ingin menampakkan kononnya Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan memusuhi Islam. Gejala ini merumitkan suasana harmoni di antara rakyat pelbagai kaum dan agama di negara ini.

Oleh itu, saya menjemput semua rakyat Malaysia mengambil peluang untuk mengikuti hujah-hujah perbahasan Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan mengenai langkah-langkah memperkasakan mahkamah syariah seperti berikut:







FEATURED ADS







Demikianlah Artikel [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355

Sekianlah artikel [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [LIVE] Sidang Parlimen Rakyat Bahas RUU355 dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/04/live-sidang-parlimen-rakyat-bahas-ruu355.html

Subscribe to receive free email updates: