Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan

Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Selebritis, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan
link : Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan

Baca juga


Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan

 Suara Kebenaran




Pakatan Harapan difahamkan bahawa bajet 2018 yang akan dibentang Najib pada 27 Oktober ini, bakal mengandungi banyak imbuhan-imbuhan untuk kakitangan kerajaan persekutuan dan rakyat miskin.

Walaupun begitu, rakyat harus menolak bajet ini kerana semua pemberian yang berkenaan adalah semata-mata untuk meraih undi dalam PRU14 yang akan datang.

BN kalau buat bajet, tidak ada yang ikhlas, semuanya mesti ada kepentingan politik semata-mata.

Dua negeri Pakatan Harapan, Selangor dan Penang telah bersepakat akan menolak semua peruntukan kerajaan persekutuan untuk negeri-negeri tersebut.  Tidak mengapalah kalau duit tidak masuk, asalkan saja bukan duit kotor.  Tak sampai hati rasanya nak memberi balik wang kotor kepada rakyat.

Ini adalah kali pertama keputusan ini dilakukan.  Selama hari ini, walaupun wakil rakyat Pakatan Harapan tidak menyokong usul meluluskan bajet, wangnya tetap kita terima.  Untuk bajet2018 ini, keadaannya berbeza.

Selangor dan Penang pun sudah semakin bijak menjana wang sendiri.



Demikianlah Artikel Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan

Sekianlah artikel Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bajet 2018: Selangor & Penang Akan Tolak Peruntukan dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/10/bajet-2018-selangor-penang-akan-tolak.html

Subscribe to receive free email updates: