Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB

Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB
link : Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB

Baca juga


Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB

Lim Guan Eng bergambar dengan Duta AS ke Malaysia,
Kamala Shirin Lakhdhir. (Gambar Facebook)
KUALA LUMPUR: Duta Amerika Syarikat (AS) ke Malaysia berkata, aset yang dirampas Washington dalam siasatan kes 1MDB akan ditukarkan kepada bentuk mata wang dan dipulangkan kepada Putrajaya. 

 Menteri Kewangan, Lim Guan Eng mengumumkan perkara itu dalam Twitter susulan pertemuannya dengan Duta AS ke Malaysia, Kamala Shirin Lakhdhir. 

“Beliau memberi jaminan kepada saya, aset dirampas daripada 1MDB akan ditukarkan dalam bentuk mata wang dan dikembalikan kepada Malaysia secepat mungkin.” 

 Jabatan Kehakiman AS memfailkan saman sivil untuk merampas aset yang didakwanya dibeli dengan dana diseleweng daripada 1MDB.~ freemalaysiatoday


Demikianlah Artikel Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB

Sekianlah artikel Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guan Eng: AS janji pulangkan aset dalam siasatan 1MDB dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/06/guan-eng-as-janji-pulangkan-aset-dalam.html

Subscribe to receive free email updates: