SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara

SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara
link : SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara

Baca juga


SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara

Tommy Thomas juga baru menandatangani permohonan Bantuan
Perundangan Bersama dari Switzerland, Amerika Syarikat,
Perancis dan Emiriah Arab Bersatu. (Gambar Bernama)
PUTRAJAYA: Jabatan Peguam Negara menerima kertas siasatan berkaitan 1MDB daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini. 

 Dalam satu kenyataan, Peguam Negara, Tommy Thomas berkata Jabatan Peguam Negara memerlukan masa untuk mengkaji kertas siasatan itu tetapi menghargai tindakan segera dan sensitiviti tugasnya. 

 “Untuk melaksanakan tugas kami dengan efektif, saya melantik satu pasukan untuk mengkaji kertas itu dengan tujuan kemungkinan memulakan pendakwaan jenayah dan prosiding sivil,” katanya. 

 Beliau berkata, anggota kedua-dua pasukan terdiri daripada timbalan pendakwa raya dan peguam kanan persekutuan berpengalaman yang akan melaporkan terus kepadanya. 

 Thomas berkata, beliau baru menandatangani permohonan Bantuan Perundangan Bersama dari Switzerland, Amerika Syarikat, Perancis dan Emiriah Arab Bersatu serta berharap mendapat bantuan dan menjalin kerjasama dengan mereka.~ freemalaysiatoday


Demikianlah Artikel SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara

Sekianlah artikel SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SPRM serah kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/06/sprm-serah-kertas-siasatan-1mdb-kepada.html

Subscribe to receive free email updates: