Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah

Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah
link : Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah

Baca juga


Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah

KERAJAAN negeri bersikap terbuka untuk mengadakan perbincangan pada bila-bila masa dengan pengurusan Pusat Pendidikan Al-Barakah jika mereka memerlukan bantuan. 

 Pengerusi Agama dan Pendidikan Islam, Industri, Luar Bandar dan Pembangunan Usahawan Perak Asmuni Awi berkata, setakat ini pihaknya tidak mengetahui masalah kewangan pusat terbabit yang memaksa pengasas dan pengetuanya, Datuk Kazim Elias mahu menjual Unit Tahfiz di sekolah itu.






Demikianlah Artikel Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah

Sekianlah artikel Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cerita di sebalik penjualan Pusat Pendidikan Al-Barakah dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2018/07/cerita-di-sebalik-penjualan-pusat.html

Subscribe to receive free email updates: