Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14

Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14 - Hallo sahabat BERITA TERUPDATE, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Entertaiment, Artikel Gosip, Artikel kabar, Artikel News, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14
link : Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14

Baca juga


Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14

Pengerusi Amanah Perak Asmuni Awi, YB Dr Mujahid Yusof Rawa,
DSN Nizar dan Setiausaha Amanah Perak, Salman Salleh sewaktu
pelanjaran Jentera Pilihan Raya Amanah Perak yg baru lalu.
Parti Amanah Negara (Amanah) Perak akan memastikan calon-calon yang akan bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) mewakili parti itu terdiri daripada kalangan ulama, wanita, profesional dan orang bukan Islam.

 Menurut timbalan pengerusinya Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, Amanah Perak akan akan menyiapkan calon-calon tersebut sesuai dengan kehendak rakyat.

 "Persediaan menyiapkan calon-calon yang mampu berkhidmat untuk rakyat dan beramanah adalah aset penting semua parti dalam Pakatan Harapan bagi berdepan dengan calon-calon daripada Barisan Nasional (BN) dan sekutunya dengan menyerahkan kepada rakyat untuk membuat pilihan," katanya dalam kenyataan hari ini.

 Beliau juga berkata, undi rakyat pada PRU14 adalah isyarat jelas mengenai apa yang mereka mahukan daripada sebuah kerjaaan.

 Justeru, beliau berkata, pemilihan calon yang berwibawa daripada pelbagai latar belakang adalah amat penting.

 "Undi rakyat pada PRU14 nanti adalah isyarat yang jelas apa yang dimahukan oleh rakyat dan pentadbiran kerajaan yang bakal dibentuk terutamanya di peringkat negeri adalah kerajaan negeri yang membela dan cakna kepada bebanan yang telah rakyak tanggung selama ini," katanya.

 Nizar yang juga Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (Dun) Perak turut menegaskan, Amanah Perak bertekad untuk memastikan rakan-rakan dalam PH meletakkan agenda rakyat sebagai perkara utama dan bukannya meletakkan cita-cita peribadi sebagai menggalas kepercayaan rakyat nanti. 

"Amanah Perak yakin semua parti di dalam Pakatan Harapan akan menyediakan calon-calon yang berwibawa dan berintegriti bagi dikemukakan untuk rakyat membuat pilihan pada PRU14 yang semakin hampir," katanya yang juga Adun Changkat Jering. ~ sumber


Demikianlah Artikel Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14

Sekianlah artikel Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amanah Perak akan letak calon ulamak, profesional PRU14 dengan alamat link https://kukasihberita.blogspot.com/2017/05/amanah-perak-akan-letak-calon-ulamak.html

Subscribe to receive free email updates: